Prettig kennis te maken!

Wij bij Game Tailors zorgen dat wij elke keer weer trots zijn op de samenwerking en het resultaat met onze klanten. Ieder teamlid wil een held zijn, een glimlach brengen, iemands leven verbeteren of gewoon simpelweg de wereld redden!

Benieuwd wat onze slimme koppen met een drive om te helpen voor jou kunnen betekenen?

blank
blank

Kennis, wetenschap en techniek

Naast helpers zijn wij ontzettend leergierig en teren wij op technische uitdagingen! Niet voor niets hebben wij Master of Science diplomas van technische universiteiten in de pocket!

Ben jij benieuwd of wij kunnen wat jij zoekt?

Ervaren met...

Adobe software, animatie, UX design, UI design, motivatie design, game design, marketing, grafisch ontwerp, project management, scrum, co-design

Zo kunnen wij voor games...

2D, 3D, VR, AR, XR, Unity, art, complexe simulaties, audio design

Zo kunnen wij voor web-development...

Firebase, Docker, Java, beveiliging, AVG/GDPR,-proof, web-apps, WordPress, SEO, CSS, Angular, Javascript, PHP, hosting, licentie servers

De gezichten die jij kan gaan ontmoeten

blank

Bas Dado

Co-founder

“Vanaf het moment dat ik de eerste DOS computer van mijn vader kreeg als tiener, werd ik geobsedeerd door programmeren. Ik begon al snel met het maken van applicaties en (serious) games, bijvoorbeeld om de woordenlijstjes te leren voor Frans. De studie Computer Science aan de TU Delft was daarom voor mij een logische keuze. Ik ben graag bezig met het achterliggende programmeerwerk van een game: zorgen dat het doet wat het moet doen, veilig is, onderhoudbaar is, en zo min mogelijk bugs bevat.”

Opleiding

TU Delft, Master Computer Science; Computer Graphics

Skills

C#, C++, Java, Javascript, SQL, PHP, Python, Angular, Kotlin, Linux, Bash, Unity, MS Office, Google Docs, Choking on tea

Rollen

Game developer, Full-stack developer, Business developer, Project Management, Web security, Absolute server magician
blank

Olivier Hokke

Co-founder

“Ik schreeuwde altijd om een computer thuis. En ja hoor, op een dag kocht mijn moeder een Mac. Daar begon mijn passie voor het bouwen van gave websites! Al snel kreeg ik mijn eigen PC en was ik niet weg te slaan. Techno muziek maken (en verkopen met Koninginnedag), animaties en spellen maken in Flash, websites programmeren in Dreamweaver, en gave dingen ontwerpen in Photoshop. 

Sindsdien ben ik heel ondernemend geweest. Ik hielp mijn moeder met digitale animaties en systemen voor grote musea waar zij tentoonstellingen ontwierp en bouwde ik eigen CMS systemen om alle websites die ik bouwde nog makkelijker te onderhouden. 

Op de Computer Science opleiding op TU Delft liet ik al mijn creativiteit los om naast goed werkende applicaties ze ook heel mooi te maken, waardoor ik het game design project had gewonnen. 

Op de master op TU Delft ontmoette ik dan Bas. Het klikte direct, omdat we elkaar aanvullen en dezelfde passies delen: games maken, en de wereld helpen!”

Opleiding

TU Delft, Master Computer Science; Computer Graphics

Skills

C#, C++, Java, Javascript, SQL, PHP, Python, Angular, Unity, 3ds Max, Maya, Photoshop, XD, Premiere Pro, After Effects, Ableton, MS Office, Google Docs, Rocket League

Rollen

Game developer, Game design, Business developer, Web developer, UX design, Graphic design, Audio design, Animator, Project Management, Concept developer, Office clown
blank

Christian Knaapen

Game developer

“Sinds het begin van de middelbare heb ik naast mijn opleiding games gemaakt, waarbij ik vaak hele zomers besteedde aan game-projecten. Zo heb ik een inmiddels heel populaire Minecraft mod gemaakt, en een 3D achtbaan bouwer. Mijn interesse ligt in de creatieve en ontdekkingsaspecten van games. Binnen Game Tailors ben ik de connectie tussen hardcore code en de voorkant van elk spel. Ik zorg ervoor dat wat ik maak niet alleen functioneel is, maar er ook mooi uit ziet.”
 

Opleiding

TU Eindhoven, Bachelor Technische Informatica

Skills

C#, Java, C++, Javascript, Angular, Lua, PHP, Unity, Unreal, MS Office, Google Docs, Minecraft

Rollen

Game developer, Game design, Web developer, UX design, Concept developer, Hero
blank

Bente van Beers

2D & 3D artist

“Ik ben sinds jongs af aan al visueel bezig geweest. Ik kon mezelf helemaal verliezen in het verzinnen van verhalen en creëren van werelden. Vanaf het begin van de basisschool ging ik dan ook elke week naar een kunstacademie en daar voelde ik me helemaal thuis. Terwijl ik mijn middelbare school afgemaakte werkte ik ook in de ouderen zorg. Ik merkte dat ik het heel fijn vond om iets te kunnen betekenen voor mensen. Bij Game Tailors kan ik deze twee passies combineren. Ik denk na over hoe mijn ontwerpen mensen kunnen helpen en hoe ik ze zo aantrekkelijk mogelijk kan maken.”

Opleiding

Howest Hogeschool, Bachelor Digital Arts and Entertainment

Skills

Unity, 3ds max, maya, Zbrush, Substance Painter, Blender, Figma, Photoshop, Illustrator, After Effects, Analoge Illustratie, MS office, Google docs.

Rollen

Illustratie, UI design, Digital Painting, Sculpting, Character Design, Compositing, Texturing, Rendering, Lighting, Rigging, Art direction, Vr Design, Planten oppas
blank

Hester Leerdam

Media & Communicatie

Opleiding

Universiteit van Antwerpen, Msc Politieke Communicatie; Vrije Universiteit Amsterdam, MA Communicatie- en Informatiewetenschappen; Universiteit Leiden, BA Engelse taal en cultuur

Skills

marketing, contentcreatie, storytelling, klantonderzoek, Google analytics, HTML, CSS, WordPress 

Rollen

Marketing, Communicatie, PR, Onderzoek, 

blank

Bowie Derwort

Strategisch Adviseur

Een stukje geschiedenis

Van jongs af aan hebben de co-founders Bas en Olivier al een passie voor het maken van games. Wat kun je van games leren? Hoe maak je ze écht leuk om te spelen? Kunnen we ze inzetten voor een goed doel?

Op de master Computer Science op TU Delft ontmoette ze elkaar en BOEM, er was een power koppel geboren. Bas zijn skills op het gebied van programmeren, beveiliging en implementeren van complexe systemen en simulaties in combinatie met Olivier’s krachtige en gelikte ontwerpen voor 3D en 2D toegepaste omgevingen zorgde voor negens op de cijferlijsten. Geen project deden ze meer los van elkaar.

Na een diepe literatuurstudie in game design was het voor Olivier en Bas helder. Games kunnen mensen écht helpen. Twee van onze passies in een klap! Ze wilden een bedrijf oprichten.

Olivier werkte ondertussen bij het Gamelab op TU Delft, waarbij hij de nodige ervaring op deed met de ontwikkeling van serious games in de praktijk. De connecties die daaruit ontstonden zorgde voor de eerste opdrachten voor het bedrijf dat Bas en Olivier oprichtte: Orbit Games. 

Langzamerhand groeide er van een part-time hobby een volwaardig bedrijf met serieuze resultaten! Het werd daarom ook tijd voor een serieuze naam die niet de indruk gaf dat wij Space Invadors hadden gemaakt. 

Sinds 2020 heten we “Game Tailors”, want wij zijn gewoon mega goed in het maken van spellen met een serieus doel op maat en daar zijn wij mega trots op.

Wil jij ook meer succes met een passende serious game?

Bellen, mailen of appen kan ook.